kwan i front etter kort program

If you cant post anywhere else, you can post here.

Moderators: lugnutz, SHAQ

kwan i front etter kort program

Postby justus608 » Sat Dec 31, 2011 5:55 pm

washington, 28. mars (upi) - michelle kwan slÃ¥tt i en typisk oppsiktsvekkende resultater fredag ​​som setter henne i front etter at damene kortprogram pÃ¥ world figure skating championships% akwan landet en dobbel axel-trippel lutz-dobbel tÃ¥ kombinasjon og en. trippel flip under hennes \"the feeling begins\" rutine.% awhen hun ferdig, var kwan gitt stÃ¥ende applaus av publikum pÃ¥ mci center, som ropte, \"seks mulberry tilbud, six.\"% aone dommer ga kwan en 6.0 for presentasjon for henne fjerde perfekt score pÃ¥ world championships og hennes første pÃ¥ dette arrangementet siden 1998.% a \"jeg virkelig følte meg trygg. føltes bra der ute,\" kwan sa. \"jeg tror publikum overbevist om at siste dommeren Ã¥ gi 6.0.\"% asecond sted tilhørte elena sokolova i russland, som gjør sin første tur til vm siden 1998, da hun kom pÃ¥ Ã¥ttende.% asokolova mÃ¥tte skate etter kwan og responderte godt pÃ¥ trykket, lett endt nødvendige elementer.% a \"jeg tror dette var ikke bare mitt beste skate av sesongen, men det beste av livet mitt,\" sokolova, som dukket opp pÃ¥ en pressekonferanse sammen. hun snudde seg til kwan og sa:% a \". det er vanskelig Ã¥ skate etter deg, michelle Nike Free Run, fordi mengden var fremdeles skriker etter deg\"% afumie suguri av japan kom pÃ¥ tredjeplass. suguri vant bronse i siste vm og var i 2001 og 2003 fire kontinenter mester.% a \"jeg gjorde en liten feil, men jeg tror det var en ok ytelse,\" sa hun. \"for meg føles fjorÃ¥rets bronsemedalje som en lang, lang tid siden. i Ã¥r en rekke ting som skjedde.\"% aamerican sasha cohen og viktoria volchkova i russland pÃ¥ delt fjerdeplass. cohen avsluttet en trippel lutz-dobbel tÃ¥ kombinasjon nike free günstig, men falt pÃ¥ hennes trippel flip.% a \"jeg er veldig skuffet i skøyting min fordi jeg ønsket Ã¥ vinne den korte,\" cohen sa. \"jeg har gjort ren shorts hele sesongen og har ikke gÃ¥tt glipp av denne hoppe i to Ã¥r. jeg var nervøs om lutz, men ikke flippen, og ble sjokkert da jeg falt.\"% areigning olympisk mester sarah hughes plassert niende. hun har deltatt i kun én stor konkurranse denne sesongen pÃ¥ grunn av en revet muskel bak høyre kne.% a \"jeg er fornøyd med skate min,\" hughes sa. \"det har vært en ekstremt vanskelig, lange Ã¥r etter Ã¥ ha vunnet ol. jeg er bare glad at jeg kunne være her.\"% athe kortprogram teller 30 prosent av den totale poengsummen. konkurransen avsluttes med lørdagens gratis skate.

kerry kanter fremover i ny meningsmåling

la times vant pulitzer for breaking news

kfc legge lean menyelementer
justus608
Professional Bike Rider

Return to Penalty Box